هزینه طراحی سایت وردپرسی در ابتدای کار چقدر است؟

تعرفه طراحی سایت وردپرسی

هزینه طراحی سایت وردپرسی چقدر است؟ از آنجایی که سیستم توزیع محتوای وردپرس بیش از 43 درصد سایت های جهان را راه اندازی نموده است، خیلی از افراد به استفاده از آن علاقه زیادی نشان می دهند. معمولا کاربرانی که به دنبال استفاده از وردپرس هستند، با یک سوال مهم و کلیدی مواجه می شوند: چه عواملی هزینه های مورد نیاز برای طراحی سایت با استفاده از این سیستم را تحت تاثیر خود قرار می دهند؟ اصلا آیا برای استفاده از وردپرس ما نیازی به پرداخت هزینه های جانبی داریم یا نه؟ امروز ما قصد داریم تا هزینه های مورد نیاز شما برای ایجاد یک سایت با استفاده از وردپرس را بررسی کنیم. پس با ما همراه شوید.

وردپرس یک سیستم توزیع محتوای رایگان است!

قبل از پرداختن به هزینه های طراحی سایت وردپرسی، شما باید یک نکته مهم را مد نظر قرار دهید: وردپرس به تنهایی رایگان بوده و هیچ هزینه ای را روی دست شما نمی گذارد! یعنی در حالت اولیه شما هیچ هزینه ای را نباید برای استفاده از سیستم توزیع محتوای وردپرس پرداخت نمایید. توسعه دهندگان وردپرس آن را به صورت متن باز یا Open Source طراحی نموده اند. در عوض، هزینه ای که شما باید پرداخت نمایید تحت تاثیر یک سری متغیر های خاص بالا می رود.

برای استفاده از وردپرس برای طراحی سایت، شما باید یک قالب خوب تهیه نمایید. شما باید سایتتان را سئو کنید و تکنیک های مختلفی را برای اتصال آن به درگاه پرداخت بانکی به کار گیرید. شاید وردپرس رایگان باشد ولی همه این موارد رایگان نیستند. پس علاقه مندان به طراحی سایت با استفاده از سیستم های خاصی همچون وردپرس لزوما باید مقداری زمان با ارزش خود را صرف یافتن بهترین شرکت های سوم شخص در زمینه طراحی سایت نمایند.

بررسی تاثیر پلاگین ها روی طراحی سایت وردپرسی

پلاگین های مورد نیاز شما یکی از اولین متغیر هایی به حساب می آید که هزینه طراحی سایت وردپرسی را تحت تاثیر خود قرار می دهد. یک سایت وردپرسی می تواند با استفاده از پلاگین های مختلفی تولید شود. قطعا هر کدام از این موارد، یک سری امکانات خاص را به همراه دارند. برخی از پلاگین ها برای زیبا تر کردن نظرات مورد استفاده قرار می گیرند و برخی هم برای بررسی رضایت و رفتار مشتریان کاربرد دارند. به خاطر داشته باشید که حجم زیادی از پلاگین های وردپرس رایگان هستند ولی تعداد زیادی از آنها به صورت اشتراکی و پولی فعالیت می کنند. پس هنگام طراحی سایت با کمک وردپرس، شما باید به این فاکتور توجه ویژه ای داشته باشید.

هزینه طراحی سایت با وردپرس

بررسی تاثیر سئو روی طراحی سایت وردپرسی

سئو دیگر عاملی به حساب می آید که روی هزینه طراحی سایت وردپرسی تاثیر می گذارد. به صورت کلی، سئو پروسه ای است که با استفاده از آن شما می توانید سایتتان را وارد نتایج گوگل کنید. هرچه سئو سایت شما بهتر شود، صفحات شما هم رتبه های بهتری می گیرند. پس علاقه مندان به طراحی سایت در بهترین حالت ممکن لزوما باید از بهترین تکنیک های سئو استفاده نمایند. قطعا این پروسه هزینه بر می باشد چرا که کارشناسان فعال در حوزه سئو باید مقدار زیادی از وقت و مهارت خود را صرف بهینه کردن یک سایت عادی نمایند.

بررسی تاثیر قالب روی طراحی سایت وردپرسی

قالب یا پوسته، دیگر عاملی است که هزینه طراحی سایت وردپرسی را تحت تاثیر خود قرار می دهد. سایت های وردپرسی با یک سری قالب های آماده رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرند ولی این قالب ها نه تنها زشت هستند، بلکه امکانات زیادی را نیز در خود جای نداده اند. هنگام طراحی سایت با کمک وردپرس، شما باید به هزینه پوسته هم توجه ویژه ای داشته باشید. قاعدتا هرچه پوسته ای که شما به دنبال استفاده از آن هستید خاص تر شود، هزینه پرداختی شما هم بالا تر می رود. برخی از شرکت ها در زمینه طراحی پوسته به صورت اختصاصی فعالیت می نمایند. پوسته های اختصاصی گران قیمت ترین ابزاری هستند که شما می توانید آن را برای سایت وردپرسی خود مورد استفاده قرار دهید.

معرفی سایر عوامل موثر روی هزینه طراحی سایت وردپرسی

یک سری عوامل دیگر هم هستند که می توانند هزینه طراحی سایت وردپرسی را تحت تاثیر خود قرار دهند. اگر شما هم به دنبال ایجاد یک سایت با کمک وردپرس هستید، لزوما باید به این عوامل توجه ویژه ای داشته باشید. به عنوان مثال، هنگام طراحی سایت های وردپرسی شما باید بهترین مدل های سرور را تهیه نمایید. کیفیت سروری که شما در حال استفاده از آن هستید پروسه طراحی را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر خود قرار می دهد.

دامنه ای که شما آن را تهیه می نمایید بسته به ماهیتش می تواند تعرفه های متنوعی داشته باشد. دامنه های دات IR ارزان تر از سایر موارد بوده و برای استفاده از آنها شما نیازی به صرف هزینه های سنگین نخواهید داشت. جدا از همه این موارد، تجربه، سابقه و مهارت تیم های فعال در این زمینه هم روی هزینه طراحی سایت شما تاثیر می گذارد. برای مشاهده هزینه ها به قسمت هزینه طراحی سایت وردپرسی در بهترین حالت ممکن شما باید مقداری زمان خود را صرف یافتن بهترین شرکت های سوم شخص فعال در این زمینه کنید. استفاده از بهترین شرکت های فعال در زمینه طراحی این سایت، همواره نتایج مطلوبی را در اختیارتان می گذارد.

سایر عوامل موثر روی هزینه های سایت وردپرسی

کلام آخر

همانطور که در این صفحه مشاهده کردید، خود وردپرس به تنهایی هیچ هزینه ای نداشته و با خرید یک هاست شما می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید ولی برای کسب درآمد از آن شما باید مقداری سرمایه خود را صرف طراحی، بهینه سازی و سئو نمایید. شرکت طراحی سایت ویتیران با کمترین هزینه ممکن بهترین وبسایت وردپرسی را برای شما طراحی و اجرا خواهد کرد. این فرآیند ها هزینه بر بوده و اگر شما خدمات بهترین تیم های ایرانی را مورد استفاده قرار ندهید، در این زمینه با چالش های گسترده ای مواجه خواهید شد. به خاطر داشته باشید که یک سایت وردپرسی امکانات جالب و زیادی را در خود جای داده است. برای طراحی یک سایت با کیفیت و حرفه ای در بهترین حالت ممکن، شما باید مقداری زمان با ارزش خود را صرف بررسی امکانات این سیستم و استفاده از خدمات بهترین شرکت های ایرانی برای نصب آن کنید. عدم توجه به این مسئله، چالش های متعددی را سر راهتان قرار می دهد.