اهمیت و دلایل تاسیس و شروع فروشگاه اینترنتی با وردپرس

اهمیت و دلایل تاسیس و شروع فروشگاه اینترنتی با وردپرس

امروزه اکثر کسب و کارها در حال استفاده از فضای مجازی برای رسیدن به مشتریان و در نتیجه سود بیشتر هستند. اگر شما نیز رویای فروش بیشتر را در سر دارید، حتما باید سایتی را برای خود راه اندازی کنید؛ سایتی که به لحاظ وردپرس و امکانات در نوع خود و در مقایسه با سایت های رقیبان درجه یک و کاربرپسند باشد.

پس اگر می خواهید از مزایا و هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس با خبر شوید، حتما تا انتها همراهمان باشید.

اهمیت و دلایل تاسیس و شروع فروشگاه اینترنتی با وردپرس

مزایای یک فروشگاه اینترنتی وردپرسی چیست؟

سایت فروشگاه اینترنتی که با وردپرس درست شده باشد، مزایای فراوانی را نه تنها برای صاحب سایت، بلکه برای کارکنان و البته مشتریان آن به دنبال دارد. در واقع همه می توانند از امکانات جذاب آن سایت بهره مند شده و در وقت، انرژی و بعضا هزینه های خود نیز صرفه جویی نمایند.

امروزه برندهای زیادی به درآمدهای فوق العاده رسیده اند و حال نوبت شماست که اطلاعاتی پیرامون هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس به دست آورید. این شما و این هم مهم ترین مزایای موجود در احداث یک سایت فروشگاهی:

1- به دست آوردن اطلاعات مشتریان

هنگامی که کاربران بخواهند برای خرید در سایت شما ثبت نام کنند، نیازمند وارد کردن برخی از اطلاعات خود هستند. البته برخی از اطلاعات فوق شخصی در سایت ها به صورت محرمانه باقی می ماند، اما سایر موارد توسط صاحب سایت بررسی می شود. شاید چنین تصور کنید دانستن اطلاعات کاربران گره از مشکل شما باز نمی کند، در صورتی که هرگز این طور نیست.

شما برای فروشی بهتر به تعیین یک جامعه هدف برای خودتان نیاز دارید. مسلما هنگامی که سری به اطلاعات مشتریان در سایتتان بزنید، می توانید ببینید از چه چیزی خوششان می آید و بیشتر روی چه مواردی کلیک کرده اند. این جاست که با بهترین و پرطرفدارترین محصولات خود آشنا شده و محصولاتی که فروش دلچسبی ندارند را به مرور کنار می گذارید. همین موجب می شود یک قدم به سوی فروش بهتر گام بردارید.

2- تشکیل گروهی از مشتریان وفادار

هر چند وفادارسازی مشتریان به صورت حضوری نیز امکان پذیر است، اما این روزها عده زیادی آن را به شیوه اینترنتی و با استفاده از فروشگاه ها نیز انجام می دهند. به عنوان یک فروشنده چه بخواهید و چه نخواهید، مشتریان به فضای اینترنتی بیشتر عادت کرده اند. بنابراین نتیجه می گیریم وفادار کردن آن ها در این محیط بسیار ساده تر شده است.

به وسیله برخی امور می توان این پروسه را طی کرد. مثلا کاربران در زمان ثبت نام باید آدرس ایمیل خود را ثبت کنند. حال زمانی که خریدی انجام می دهند، می توانید از طریق ایمیل از آن ها تشکر کنید. دادن حس خوب در فضای مجازی به کاربران، آن ها را به مشتریانی وفادار تبدیل خواهد کرد.

اهمیت و دلایل تاسیس و شروع فروشگاه اینترنتی با وردپرس

3- رایگان بودن وردپرس

با وجود این که طراحی سایت وردپرس در مراحل نخست خود به هزینه نیاز دارد، اما بعدا می توانید به صورت کاملا رایگان از کلیه خدمات آن بهره ببرید. نه تنها خودتان، بلکه استفاده از آن برای کسانی که شما تعیین می کنید هم مجاز خواهد بود. این ویژگی ها از زمان طراحی برای همیشه در سایتتان رایگان می ماند و در آینده نیز نیازی به هزینه کردن ندارند.

4- وردپرس، مورد تایید گوگل

با استفاده از وردپرس، پیشرفت را در کار اینترنتی خود مشاهده می کنید. این شاید مهم ترین مزیت یک سایت فروشگاهی با وردپرس باشد.گوگل ساختار کدنویسی حاصل از وردپرس را کاملا قبول دارد و آن را مطابق با الگوریتم های خود می داند. پس شما عزیزان به استراتژی هایی نیاز دارید تا به مرور رتبه خود را در گوگل افزایش دهید. رقیبان به همراه شما در حوزه کاری‌تان در حال رقابت هستند و سایتی به رتبه های نخست صعود می کند که در رعایت این استراتژی ها موفق عمل کرده است.

حتما شما هم زمانی که یک عبارت را در گوگل جست و جو می کنید، به سراغ نخستین سایت های پیشنهاد شده توسط این موتور می روید. این سایت های فروشگاهی در واقع به رعایت برخی نکات پرداخته اند که از مزایای آن می توان نشان دادن سایت به صورت روزانه به بیشتر از هزار نفر را نام برد. پس این مورد نشان می دهد هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس کاملا منطقی است.

آیا هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس زیاد است؟

درصد بالایی از کاربران در مورد زیاد بودن هزینه های ساخت یک سایت فروشگاهی سوال و دغدغه دارند. آن ها گمان می کنند این قیمت زیاد است، در صورتی که نسبت به بازدهی‌اش کاملا ارزشمند است. تنها کافیست وارد چرخه فروش شوید تا بعد از مدتی تاثیر سایت فروشگاهی را در زندگی و کسب و کار خود و بعضا کارکنانتان ببینید.

بازه های قیمتی مختلفی برای طراحی یک سایت وجود دارد که انتخابشان به سلیقه و موضوع کاری هر برند بستگی دارد. از این عوامل می توان موارد زیر را نام برد:

  • استاتیک یا داینامیک بودن وب سایت
  • سایت کدنویسی یا سایت CMS
  • استفاده یا عدم استفاده از المان های گرافیکی
  • هزینه های مرتبط با سئو و بهینه سازی آن
  • چند زبانه یا تک زبانه بودن سایت

پس با در نظر گرفتن هر یک از این عوامل و البته گزینه های دیگر، در نهایت تعرفه طراحی سایت فروشگاهی خودتان را تخمین خواهید زد. برای پی بردن به قیمت های احتمالی، همین حالا با تیم پشتیبان سایت ما در تماس باشید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کند.

اهمیت و دلایل تاسیس و شروع فروشگاه اینترنتی با وردپرس

سخن پایانی

پیشرفت فناوری در سال های اخیر، زندگی افراد زیادی را تحت تاثیر خود قرار داده است. فناوری و اینترنت جدا از سرگرمی، کارایی های دیگری مانند رسیدن به سود و فروش بهتر و سریع تر را هم به دنبال دارد. سایت فروشگاهی در واقع سایتی است که محصولات و خدماتی را در خود می گنجاند و کاربر با دیدن آن ها تصمیم به خرید اینترنتی می گیرد.

سپس این کالا بعد از گذشت چند ساعت تا چند روز به درب منزل آن مشتری خواهد رسید. در شرایطی که دارندگان فروشگاه های زیادی از احداث چنین سایتی امتناع می ورزند، شما می توانید از آن ها پیشی بگیرید. این مطلب نیز به بررسی مزایا و هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس پرداخت که امیدواریم بهترین تصمیم ممکن را برای ساخت چنین سایتی گرفته باشید.