بهترین روش برای ساخت فروشگاه اینترنتی وردپرس+ هزینه های ورودی

بهترین روش برای ساخت فروشگاه اینترنتی + هزینه های ورودی

برخلاف یک کسب و کار فیزیکی، طراحی فروشگاه های اینترنتی وردپرس به هزینه و زمان آن چنانی نیاز ندارند و این می تواند به نفع شما باشد. اگر نگاهی به فضای مجازی کنید، شاهد چنین فروشگاه هایی هستید که صاحبانشان سودهای فوق العاده ای را به دست می آورند.

راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، اما در این مطلب قرار است شما را با بهترین روش برای ساخت فروشگاه اینترنتی آشنا کنیم. بعد از مطالعه مقاله پیش رو، تصمیم گیری برای احداث چنین سایتی ساده تر خواهد شد.

بهترین روش برای ساخت فروشگاه اینترنتی + هزینه های ورودی

چه محصولاتی را می توان در فروشگاه اینترنتی فروخت؟

مردم نخستین کاری که پیش از ایجاد فروشگاه اینترنتی انجام می دهند، یافتن ایده برای فروش است. ترکیب این ایده ها که چه چیزی را چگونه باید فروخت، از جمله کلیدهای موفقیت افراد در این مسیر به شمار می رود. خرید و فروش اینترنتی در سال های گذشته کار چندان آسانی نبود و هم خریدار و هم فروشنده باید با چالش هایی دست و پنجه نرم می کردند. این در حالی است که امروزه به لطف فناوری و تخصص بیشتر، امکان ایجاد سایت های فروشگاهی حرفه ای تری وجود دارد.

پیش از دانستن بهترین روش برای ساخت فروشگاه اینترنتی، باید بدانید هیچ محدودیتی در فروش انواع کالا در اینترنت به چشم نمی خورد. پس بهتر است این ایده براساس علاقه مندی و مهارت های شما باشد تا آن را در میانه راه رها نکرده و با ذوق فراوان ادامه دهید. البته یافتن ایده برای افراد زیادی صدق نمی کند و آن ها می خواهند همان محصولات کسب و کار فیزیکی خود را به فروش برسانند. اگر فروشگاه هایی مثل دیجی کالا را باز کرده و نگاهی به آن بیاندازید، هر نوع کالایی را در آن خواهید یافت.

مراحل بهترین روش برای ساخت فروشگاه اینترنتی

ساخت یک سایت فروشگاهی خوب که کاربران هم در استفاده و خرید از آن رضایت کافی داشته باشند، مراحلی دارد که در این بخش توسط ویتیران به آن پرداخته می شود:

1- درست کردن فروشگاه اینترنتی

در وهله اول بعد از برنامه ریزی ها و ایده پردازی های خود باید یک فروشگاه اینترنتی مطمئن و راضی کننده را راه اندازی کنید. اگر خودتان در این زمینه تخصص ندارید، باید آن را به فردی متخصص، پر از ایده و دانش واگذار کنید. شرکت های زیادی به صورت رسمی و قانونی، سایتی را برایتان به وجود می آورند و خوشبختانه میزان رضایت مشتریان از ما بسیار زیاد است.

اگر می خواهید این کار هزینه کمتری هم داشته باشد، امکان استفاده از سیستم های مدیریت محتوا و ابزارهای ساخت سایت برایتان وجود دارد؛ هر چند که توقع چندانی نباید از آن ها داشت.

2- انتخاب قالب سایت فروشگاهی

اگر کسب و کار فیزیکی داشته باشید، حتما در جریان تاثیر رنگ های دکوراسیون روی مشتری خود هستید و بی برنامه آن ها را تعیین نمی کنید. همین موضوع برای سایت فروشگاهی هم صدق کرده و از تاثیر روانشناسی رنگ ها و قالب کلی سایت نباید غافل شد.

مثلا دیجی کالا برای رنگ لوگو و بسیاری از بخش های خود سفید و قرمز را برگزیده که به ترتیب نشان دهنده اعتماد و میل به خرید کردن است. البته این بدان معنا نیست که همه چیز فروشگاه خود را مشابه با این مثال ها کنید. مشتری بدون این که خود خبر داشته باشد، از این رنگ ها تاثیر می پذیرد.

بهترین روش برای ساخت فروشگاه اینترنتی + هزینه های ورودی

3- نوبت فعالسازی فروشگاه می رسد

شرکتی که برایتان این فروشگاه اینترنتی را راه اندازی می کند، در نهایت آن را فعال کرده و احتمالا باقیمانده مبلغ در نظر گرفته شده را می گیرد. فعالسازی چنین سایتی در بهترین روش برای ساخت فروشگاه اینترنتی تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارد.

سپس باید آدرسی برایش انتخاب کنید تا مشتریان راحت تر شما و کسب و کارتان را بیابند. اسم های منحصر به فردی که البته چندان عجیب هم نباشند را به شما توصیه می کنیم. سپس درگاه بانکی برای پرداختی ها برایتان فعال می شود تا مشتریان بتوانند محصولات مدنظرشان را بخرند.

4- قرار دادن محصولات در سایت

قدم بعدی از بهترین روش برای ساخت فروشگاه اینترنتی، قرار دادن محصولات در آن است. انجام این کار در سایت های امروزی به راحتی آب خوردن است. کافی است مشخصاتی مانند تصاویر با کیفیت، اسم، شرکت سازنده و توضیحات دیگر را درج کرده و سپس آن را آپلود نمایید.

5- برندسازی و مارکتینگ فروشگاه

با وجود این که همه چیز برای خرید افراد آماده است، اما شاید عده بسیار کمی با کسب و کارتان آشنا باشند. پس باید مراحل برندسازی و معرفی خود را به بهترین شکل انجام دهید. درج تبلیغات مداوم به صورت آنلاین و غیر آنلاین، به مرور مشتریانی را به شما اضافه می کند.

هزینه های ورودی برای ساخت فروشگاه اینترنتی

ساخت فروشگاه اینترنتی شاید به نسبت انواع دیگر سایت ها نیازمند هزینه بیشتری باشد، البته این هزینه ها در صورت استفاده از خدمات یک شرکت خوب، تا حد چشمگیری کمتر خواهد شد. برای این منظور باید هزینه جداگانه ای برای خرید دامنه، هاست، قالب یا طراحی سایت، تولید محتوا، سئو سایت و حتی درج محتوا در نظر داشته باشید. البته اگر خود یا اطرافیانتان در این زمینه مهارت کافی دارید، صرفه جویی فراوانی در هزینه های کلی به عمل خواهد آمد.

هزینه کلی راه اندازی یک سایت فروشگاهی با کیفیت و ارزنده معمولا از 3 میلیون تومان آغاز شده و در مواردی حتی تا 100 میلیون یا بیشتر هم ادامه دارد. بنابراین این انتخاب به نوع کالا، مقدار فروش روزانه، جامعه هدف، نیاز و بودجه در نظر گرفته شده توسط شما بستگی دارد.

بهترین روش برای ساخت فروشگاه اینترنتی + هزینه های ورودی

سخن پایانی؛ بهترین روش برای ساخت فروشگاه اینترنتی

اگر خودتان در زمینه ایجاد یک سایت فروشگاهی مهارت ندارید، اصلا نگران نباشید. تیم های متخصص و کاربلد زیاد در ازای دریافت مبالغی حاضر به انجام این کار برای شما هستند. تیم ما به صورت روزانه چنین خدماتی را با تعرفه های به صرفه و مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. انواع سایت ها توسط این تیم احداث می شود و فروشگاه های اینترنتی نیز یکی از آن ها است.

پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین روش برای ساخت فروشگاه اینترنتی، حتما با شماره تلفن های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.